replique montre

replique montre
replique montre

mercredi 30 décembre 2015

Univers Horloge De Luxe mechanisch horloge

Vandaag horloge is een oude, en kijkt naar een van de oudste horloges ik tot dusver heb geblogd zijn.
Dit horloge is een analoog model genaamd de Univers Horloge De Luxe (met de ongebruikelijke spelling). Het is een mechanisch model met een 2 de hand belangrijkste wijzerplaat en een kleine wijzerplaat voor de seconden hand boven de 6 uur markering. De beweging is een de hand wond sweep handbeweging, met een hoge frequentie (ofwel 14.400 of 18.000 slagen per uur (BPH)), en zo de secondewijzer is erg glad.
Het ontwerp lijkt me te zijn van een oudere periode dan de andere mechanische horloges ik heb geblogd. De jaren '60 en '70 mechanische modellen lijken allemaal een robuuste en solide gevoel constructie met glimmende gezichten en dik glas te hebben. Dit horloge heeft een meer delicate voelen, en de vorm, eenvoud van het ontwerp, en zelfs de kleur maken het gevoel meer als iets wat mijn opa zou dragen dan mijn vader.
Op de beweging in een van deze horloges online, het horloge aangegeven dat dit is Eastsun Timepiece Co. Uit een register van horloge handelsnamen, ik heb ontdekt dat dit bedrijf is een Chinees bedrijf dat werd opgericht in 1953. Dit stelt daarom een limiet op hoe vroeg het horloge kan worden, maar het ontwerp maakt me denken het is een 1950 model. Binnen dit bijzondere horloge, de beweging eigenlijk zegt Everest, en het is een 10 juweel beweging. Ik heb niets gevonden over Everest, die zou als dit horloge, dus ik neem aan dat de datum is nog steeds late jaren '90.
De achterkant geeft niet veel meer info, afgezien van het roestvrij staal terug en het serienummer, maar spelt de naam 'Universe'.
voir plus montre rolex et chopard miglia gmt

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

replique rolex

replique rolex
replique rolex